Prezentacja wyników badań rynku
System do gromadzenia i sprzedaży oraz analizy i prezentacji wyników badań rynku. Dane uzyskane za pomocą systemów typu CATI, CAWI, CAPI lub podobnych umieszczane są w centralnej bazie danych. Odbiorca końcowy otrzymuje wybrane dane (zgodnie z subskrypcją) oraz wygodne narzędzie do ich wielowymiarowej analizy.
System typu CATI
Zadaniem systemu jest wspomaganie realizacji wywiadów telefonicznych w call center zgodnie z definiowalnymi scenariuszami wywiadów (pytania pojedynczego wyboru, wielokrotnego wyboru, pytania otwarte, warunki, operacje logiczne, maskowanie, balancing i losowanie kolejności, kontrola stratyfikacji).
Rejestr informacji o produkcji i sprzedaży fonograficznej
System do gromadzenia i analizy informacji o wielkości produkcji i sprzedaży muzyki przez producentów fonograficznych w Polsce. Informacje te są wykorzystywane gównie do celów kontrolnych i statystycznych, ale również do tworzenia telewizyjnych i radiowych list przebojów.
System do ewidencji informacji gospodarczych
System umożliwia gromadzenie informacji gospodarczych z całego kraju z różnych źródeł (przeglądy prasy, internetu, biuletyny przetargów, informacje zamieszczone bezpośrednio przez zainteresowane firmy). Zebrane dane są sprzedawane odbiorcom końcowym na zasadzie subskrypcji.